TOWS analýza: Základy, použitie a výhody

Čo je TOWS analýza? TOWS analýza je analytický nástroj, ktorý sa používa na identifikáciu možností a hrozieb (opportunities and threats) vo vonkajšom prostredí a silných a slabých stránok (strengths and weaknesses) v rámci podniku. TOWS analýza kombinuje prvky SWOT analýzy, ktorá sa zameriava na silné a slabé stránky a príležitosti [...]

2023-03-08T22:54:19+01:008 marca, 2023|Kategórie: Stratégie a analýzy, Všeobecné|Tags: |

PEST analýza: Čo to je a ako sa vykonáva?

Čo je to PEST analýza? PEST analýza je nástroj, ktorý slúži na posúdenie vonkajšieho prostredia, v ktorom podnik pôsobí. PEST je skratka pre Political, Economic, Social a Technological factors, čo znamená politické, ekonomické, sociálne a technologické faktory. Tieto faktory môžu mať veľký vplyv na podnikanie a je dôležité ich brať [...]

2023-03-08T22:32:10+01:008 marca, 2023|Kategórie: Stratégie a analýzy, Všeobecné|Tags: , |

SWOT analýza: Všetko čo by ste mali vedieť

Čo je SWOT analýza? SWOT analýza je nástroj používaný v oblasti manažmentu, marketingu a podnikania, ktorý slúži na posúdenie vnútorných a vonkajších faktorov ovplyvňujúcich výkon organizácie. SWOT je skratka pre "Strengths" (silné stránky), "Weaknesses" (slabé stránky), "Opportunities" (príležitosti) a "Threats" (hrozby). Zo samotnej  SWOT analýzy vyplýva TOWS analýza, ktorá už [...]

Marketingová stratégia: Aké poznáme a príklady

Druhy marketingových stratégií V dobe kedy konkurencia nespí, veľa podnikov je vyslovene zameraná na konkurenciu je kvalitná marketingová stratégia kľúčovým prvkom úspešného podnikania. Podniky musia byť schopné efektívne dosahovať svoje nastavené ciele. Pre dosahovanie týchto cieľov sa používajú  marketingové stratégie, a tieto stratégie sa môžu líšiť v závislosti od účelu [...]

Copywriting: Komplexný sprievodca

Čo je to copywriting? Copywriting je písanie reklamných a marketingových textov, ktoré propagujú produkt, biznis, osobu alebo nápad s cieľom ovplyvniť čitateľa, aby urobil určitú akciu, napríklad nákup v eshope alebo prihlásenie sa na newsletter. Copywriting je základným prvkom efektívneho marketingu a používa sa v online aj offline médiách, ako [...]

LinkedIn reklamné formáty a ich použitie

LinkedIn: Druhy reklamných formátov LinkedIn ponúka niekoľko reklamných formátov, ktoré môžu byť využité na získanie zákazníkov, zvýšenie povesti značky a rozšírenie obchodnej siete. Niektoré z týchto formátov zahŕňajú: Sponsored Content - reklama v podobe príspevkov na LinkedIn, ktoré sú zdieľané medzi používateľmi podobne ako bežné príspevky. Tieto príspevky môžu [...]

Content Marketing: Všetko čo by ste mali vedieť

Úvod do content marketingu Content marketing je marketingová stratégia a zoskupenie marketingových formátov, ktorá sa zameriava na tvorbu a distribúciu hodnotného obsahu pre vašu cieľovú skupinu. Cieľom content marketingu je vytvárať vzťah s vašimi potencionálnymi zákazníkmi a zvyšovať ich lojalitu. Je to proces dlhodobého vytvárania obsahu, ktorý má zaujať a [...]

Facebook reklama: reklamné formáty spoločnosti Meta

Spoločnosť Meta poskytuje rôzne reklamné formáty, ktoré umožňujú zobraziť reklamy na rôznych sociálnych sieťach a platformách. Tieto reklamné formáty možno rozdeliť do skupín podľa sociálnej siete alebo platformy, na ktorej sa nachádzajú. Facebook reklamné formáty:   Image Ads - statické reklamy, ktoré môžu obsahovať obrázky a text. Zobrazujú sa v [...]

Čo je to SEO a aké faktory naň majú vplyv?

Čo je to SEO? SEO je skratkou pre pomenovanie (Search Engine Optimization) čo vo voľnom preklade znamená Optimalizácia pre vyhľadávače. Laickým užívateľom často označovaná SEO optimalizácia pre vyhľadávače je základným kameňom v zvyšovaní organickej návštevnosti. Takto optimalizovať sa dá celá web stránka a teda aj jej obsah. Proces odstraňuje alebo minimalizuje negatívne faktory, ktoré [...]

História optimalizácie pre vyhľadávače

Optimalizácia pre vyhľadávače - SEO sa posledné roky prevažne točí okolo spoločnosti Google. Pri aktuálnej dominancii ich najpopulárnejšieho vyhľadávača na svete sa niet čo čudovať. SEO ale nezačalo s Google. Vznik praktík, ktoré dnes poznáme ako SEO sa v skutočnosti dátuje oveľa skôr ako search engine, ktorý spolu založili Larry [...]

Go to Top