SEO články si predstavte ako obsah vašej webstránky často umiestňovaný v blogovej sekcii webstránok. Takto písaný obsah je však od bežných článkov odlišný tým, že je optimalizovaný pre internetové prehliadače, mal by byť relevantný, prínosný a taktiež odpoveďou na dopyt potencionálneho používateľa. To v preklade znamená, že by mal ponukou uspokojiť informačné potreby návštevníka.

Proces tvorby: SEO konzultant spracuje analýzu kľúčových slov, vďaka ktorej je tvorba obsahu presne cielená. Na základe analýzy kľúčových slov sa tvorí tzv. obsahový kalendárktorý si môžete predstaviť ako detailný návod alebo pre Copywritera. Ten dodáva špecializovaný pre internetové prehliadače optimalizovaný copywriting , ktorého výsledkom sú tzv. SEO články. Takto spracovaný obsah má vysoké šance umiestňovať sa na popredných pozíciach vo vyhľadávaní. Týmto spôsobom môžeme spracovať všetko čo sa publikuje na webe. Správna štruktúra obsahu zabezpečí dobrú čitateľnosť a viditeľnosť obsahu a udržuje tak záujem potencionálneho klienta.

Výsledkom dobre spracovaných SEO článkov je rast organickej návštevnosti webstránky. Pre bližšie info si pozrite našu prípadovú štúdiu: Zo 154 na 30 000 návštev na webe za mesiac

« Back to Glossary Index