Kvalitný SEO konzultant by mal disponovať určitými schopnosťami a skúsenosťami. Ak to tak nieje, môžu jeho zásahy vášmu projektu výrazne uškodiť. Či už si vyberiete poradenstvo z mojej strany, alebo zvolíte niekoho z radov mojich kolegov, dajte si prosím pozor na nekvalifikovanú pracovnú silu. Ak túžite zvyšiť relevantnú návštevnosť svojho online projektu či webstránky, využite služby profesionálneho SEO konzultanta.  Moje meno je Erik Hanzlík a som profesionálny SEO konzultant a content marketing specialist alebo ak chcete aj SEO špecialista. Som teda človek s ktorým sa pravdepodobne budete chcieť porozprávať predtým, ako začnete robiť zásadné zmeny na vašom webe. Ako vybrať kvalitného SEO konzultanta sa dozviete nižšie. ▼

SEO Optimalizácia je neustály kolobeh vzdelávania, analýz, komunikácie a testovania.

Erik Hanzlík – SEO konzultant

Čo robí SEO konzultant?

Už v úvode som naznačil, že SEO konzultant môže byť nápomocný v zvýšení návštevnosti vášho online projektu/webu. Práca SEO konzultanta zdaleka neostáva iba pri zvyšovaní návštevnosti a jeho aktivity ovplyvňujú aj iné oblasti online marketingu. Prostredníctvom služieb ako je SEO audit a SEO optimalizácia vám pomôže nájsť chyby v štruktúre či obsahu webstránky. Tieto brzdia potencionálny rast a rozvoj vašej internetovej vizibility, v preklade, Internetové vyhľadávače, vám takpovediac nedajú žiadnu šancu na úspech.

SEO konzultant optimalizuje web stránku a takto postupne zvyšuje aj tzv. page rank a domain authority či vašu vizibilitu v internetových prehliadačoch. taktiež sa ale zaoberá aj Off-page aktivitami optimalizácie ako napríklad SEO linkbuilding aktivitami. Spolupráca so zapáleným a motivovaným SEO konzultantom, je rozhodne radosť a prináša nespočet benefitov. Ak takto vzdelaný človek má dobrý prehľad v online marketingu výhody sa ešte viac zúročujú. Pre lepší prehľad vám ponúkam rýchly prehľad s čím všetkým vie SEO konzultant pomôcť.

SEO konzultant vám pomôže :

  • Odstrániť štrukturálne či obsahové závady vašej webstránky aby sa zobrazovala bez problémov
  • zvýšiť tzv. organickú/neplatenú návštevnosť. Viac o zvýšení návštevnosti v :  Zo 154 na 60 000 návštev mesačne za 2,5 roka
  • Optimalizovať webstránku a jej obsah tak aby sa zbrazovala vyššie vo výsledkoch vyhľadávania (laicky Google SEO)
  • zvýšiť page rank a domain authority
  • Pred výrobou  webstránky určiť, ako by mali vyzerať hlavné a vedľajšie kategórie a tiež akým spôsobom ponúkať vaše portfólio
  • Získať informácie o predbežnom záujme o vaše služby či produkty ( Prieskum trhu, Sezónnosť, lokalizácia a podobne)
  • Vyhnúť sa praktikám s negatívnym dopadom tzv. black hat SEO ( Viac v článku: Čo je to black hat SEO?)
  • Pochopiť čo je to SEO a SEM a aký je medzi nimi rozdiel
  • Znižovať mesačné náklady vynakladané na PPC kampane na Google aj Facebooku ( Viac o PPC kampaniach v článku: Čo je to PPC reklama?)
  • Stať sa informačným lídrom na trhu a ovplyvňovať tak trh
  • Vytvoriť vlastný mediálny priestor pre úzko profilovanú skupinu ľudí

Pripravený/á na SEO konzultáciu ? Daj si predtým spraviť SEO audit zadarmo