Facebook je aj v roku 2021 cenným nástrojom každého marketéra, ktorý pracuje s obmedzeným rozpočtom. Predtým, ako začnete používať platené marketingové stratégie či Facebook reklamu, je nutné si okrem iného vytvoriť obchodnú stránku vašej spoločnosti či značky. Tomu predchádza tvorba vášho osobného facebookového účtu. Prvým krokom a zároveň podmienkou k založeniu Facebook účtu pre firmy je teda nastavenie vášho osobného účtu. Dnes ho už len málokto nemá, ale keby náhodou nie, nižšie máte návod.

Ako založiť osobný facebook profil (2 kroky)

Osobný profil na Facebooku sa dá založiť veľmi ľahko (urobilo tak už viac ako ⅓ zemegule). Ak teda ešte nemáte na Facebooku nastavený osobný profil a chcete nadväzovať nové a rozvíjať stále sociálne kontakty svojej firmy, choďte na Facebook a založte si účet. Je to naozaj veľmi jednoduché.

Návod: Ako si založiť facebook profil (2 kroky)

1.Prejdite na stránku Facebook a založte si účet. Už vstupná stránka služby Facebook slúži na zakladanie osobného profilu, preto je zakladanie účtu veľmi intuitívne a vyladené. Užívateľské prostredie vás bude viesť, krok za krokom. Priamo z domovskej stránky teda zadajte svoje meno, e-mail, heslo, pohlavie a dátum narodenia.

Skalindam radí: Facebook od svojich používateľov vyžaduje skutočný dátum narodenia, pretože tak podporuje autenticitu profilov a zároveň tak môže lepšie prispôsobovať obsah ,ktorý sa vám zobrazuje. Tieto údaje a osobné informácie máte možnosť skryť pred svojimi priateľmi, kontaktmi (a ľuďmi, ktorí dali lajk vašej firemnej stránke), ich použitie sa riadi Zásadami ochrany osobných údajov Facebooku.

2.Po zadaní potrebných osobných údajov kliknite na tlačidlo Registrácia – Práve sa vám podarilo založiť si osobný profil na Facebooku.

Skalindam radí : Na domovskej stránke Facebooku môžete byť v pokušení kliknúť na odkaz pod poľami na vytvorenie účtu, s výzvami ako: Vytvoriť stránku pre celebritu, skupinu alebo firmu. Neklikajte na ne pokiaľ naozaj nie ste celebrita alebo verejne známa osobnosť. Prostredníctvom týchto možností facebook automaticky vytvára obchodný (firemný) účet. Firemný účet má obmedzenú funkčnosť. Možnosť je pre ľudí, ktorí ešte nemajú osobný profil na Facebooku a ktorí chcú spravovať iba a len firemnú stránku a spúšťať reklamné kampane.


Skalindam radí : Keď si vytvoríte firemný účet, nebudete môcť na Facebooku komunikovať obvyklým spôsobom. Môže to tak byť veľmi limitujúce. Podľa vyjadrení Facebooku nebudete môcť zdieľať ďalšie príspevky, napríklad iné Stránky či komentáre.


Skalindam radí :Je v rozpore s pravidlami Facebooku vytvoriť osobný profil, ktorý používa názov firmy. V prípade, že vytvoríte profil týmto spôsobom, Facebook môže (a bude) mazať všetky vaše účty bez možnosti obnovenia.