Facebook príspevky: Osvedčené postupy postovania

Facebook príspevky: Osvedčené postupy postovania Rozumne nastavená komunikácia na sociálnych sieťach dokáže byť prekvapivo efektívnym marketingovým kanálom na podporu online predaja. Z pochopiteľných dôvodov toto tvrdenie  práve na váš biznis nemusí platiť, ALE z množstva úspešných projektov sa dá spozorovať spoločné znaky úspešnej komunikácie na sociálnych sieťach. Pokiaľ preto nefungujete [...]

Facebook business manager: Čo to je a ako začať inzerovať

Už ste si vytvorili vašu stránku/skupinu, pomocou príspevkov efektívne komunikujete so svojim publikom, prípadne ste nahrali svoju ponuku produktov a už efektívne predávate aj cez sociálne siete (alebo prostredníctvom facebook obchodu). Hmm, naozaj efektívne predávate? Skúste si to celé premyslieť, čas ktorý ste investovali do komunikácie na sociálnych sieťach sa [...]

Facebook shop: Čo to je a ako ho založiť?

Na koľkých predajných platformách v súčasnosti predávate svoje produkty? Je jednou z nich aj stránka obchodu Facebook ? Ak je vaša odpoveď nie, zaujíma ma prečo. Existuje totiž hneď niekoľko dôvodov, prečo predaj prostredníctvom Facebooku dáva zmysel: Facebook obchod je zadarmo a získate ním dostatočne komplexnú platformu na predaj tovaru [...]

2023-03-02T23:51:31+01:0017 decembra, 2020|Kategórie: Sociálne siete, Výkonnostný marketing|Tags: , , |

Návod: Ako založiť facebook profil

Facebook je aj v roku 2021 cenným nástrojom každého marketéra, ktorý pracuje s obmedzeným rozpočtom. Predtým, ako začnete používať platené marketingové stratégie či Facebook reklamu, je nutné si okrem iného vytvoriť obchodnú stránku vašej spoločnosti či značky. Tomu predchádza tvorba vášho osobného facebookového účtu. Prvým krokom a zároveň podmienkou k založeniu [...]

2021-04-27T16:38:38+02:0017 decembra, 2020|Kategórie: Sociálne siete|Tags: , , |

Návod: Ako založiť facebook business page?

Pokiaľ chcete budovať komunitu na Facebooku, tak máte dve možnosti. Buď si založíte skupinu (facebook group). Alebo stránku (facebook page). Skupiny na facebooku sa prevažne používajú na aktivity a komunikáciu v rámci komunity a pre komunikáciu skôr nekomerčného charakteru, zatiaľ čo facebook stránky viac na komerčnú komunikáciu. Z biznisového hľadiska [...]

2021-04-27T16:33:58+02:0017 decembra, 2020|Kategórie: Sociálne siete|Tags: , , |

Návod: Ako založiť facebookovú skupinu?

Predtým ako začnete zakladať facebookovú skupinu sa uistite, že viete že, facebooková skupina (facebook group) je oproti firemnej stránke (facebook business page) viac komunitného charakteru. Týmto faktom sú pravidlá pre facebookové skupiny, trochu viac voľné a komunikácia s komunitou zas viac o záujmoch. Za všetko nech hovorí fakt, že ako [...]

2021-04-27T16:36:46+02:0017 decembra, 2020|Kategórie: Obsahový marketing, Sociálne siete|Tags: , |

Facebook príspevky: Aké poznáme a ako ich používať

Facebook príspevky slúžia ako forma komunikácie na Facebooku. Majú rôzne organické formáty príspevkov aj reklamné formáty ( Viac v článku Tu), ale v základe sú to verejné správy, ktoré zdieľate buď prostredníctvom osobného profilu alebo ako Stránka. V článku  preberieme všetky formáty príspevkov a tiež aké je ich využitie v [...]

2023-03-10T00:37:50+01:0017 decembra, 2020|Kategórie: Obsahový marketing, Sociálne siete|Tags: , , |

Ako vybrať kvalitného SEO špecialistu?

Ako vybrať kvalitného SEO špecialistu? Viete čo je to SEO a tiež, že SEO špecialista vám môže výrazne zvýšiť návštevnosť vašej web stránky. A ako ste sa mohli dozvedieť na stránke SEO konzultant , dokáže toho oveľa viac. Povedzme, že máte záujem o jeho služby a vyplynie prvá otázka. Ako vybrať [...]

2020-05-11T19:30:15+02:005 marca, 2019|Kategórie: SEO|Tags: , , |

Čo je to SEO a aké faktory naň majú vplyv?

Čo je to SEO SEO je skratkou pre pomenovanie (Search Engine Optimization) čo vo voľnom preklade znamená Optimalizácia pre vyhľadávače. Laickým užívateľom často označovaná SEO optimalizácia pre vyhľadávače je základným kameňom v zvyšovaní organickej návštevnosti. Takto optimalizovať sa dá celá web stránka a teda aj jej obsah. Proces odstraňuje alebo minimalizuje negatívne faktory, ktoré [...]

2023-03-08T03:15:36+01:005 marca, 2019|Kategórie: Obsahový marketing, SEO|Tags: , , |

Sociálne siete a ich možnosti využitia z hľadiska marketingu

Sociálne siete sú fenoménom doby minulej, stali sa nedieľnou súčasťou veľkého množstva užívateľov na celej zemi. Čo sú to sociálne siete a čo ich charakterizuje? Ako si počínajú tie najúspešnejšie z nich? Koľko majú užívateľov a ako môžu slúžiť v prospech vášho začínajúceho alebo rozvoj stabilného biznisu? To všetko [...]

Go to Top